mandag den 1. december 2008

Lidt blandet

Så fik Sara og jeg sendt en masse (ca. 24kg hver) hjem- Ved simpelthen ikke hvordan jeg er endt med at have SÅ meget at sende hjem... tror nogen har taget mine penge og købt ALVERDENS ting og så placeret det i mit skab- det må være den eneste logiske forklaring...
Og som vi snart har måtte erfare: Ting Tager Tid her i Vietnam, selvom vi troede, at fordi vi havde klaret alt forarbejdet, med at putte i kasser og skrevet præcis hvad der var i dem, så ville det kun tage en times tid- meen Nej det tog lidt over 2½ time at få ordnet 4 kasser til hjemsendelse... Tålmodighed er en dyd....


Man kan have MEGET på en MotorBike...

En anderledes, men hylende morsom tur på gadekøkken...

Sara og jeg var et smut på gadekøkken for at få lidt "hurtig" aftensmad- meen vi kom til at sidde ved siden af et par tørstige vietnamesere, som bestemt synes at Sara og jeg skulle hilse på dem (gøres ved at drikke en shot risvin sammen) Og det gjorde vi så- OG SÅ startede cirkuset... De synes åbenbart at Sara og jeg var nogle rigtige prinsesser og derfor skylle vi selvfølgelig kysses... Den ene (som var "bedst" til engelsk) blev ved med at sige "I wanna mess with you tomorrow"... hvilket vi fik meget sjov ud af, tror han mente "meet"... Vi endte med at underholde hele "butikken"...




Hjemme hos min lærerinde (Huong)...

Jeg og Evelyne (frivillig i min klasse) var blevet inviteret på aftensmad hos Huong, det var rigtig hyggeligt- Evelyne og jeg hjalp til med maden og mange af naboerne kiggede forbi for at se "girafferne"- Huong forklarede, at det er ære for en vietnamesisk familie, at have vesterlændinge på besøg... Så det skulle foreviges- op til flere gange... (-:




Ingen kommentarer: